Randersshoppen.dk - Spørgsmål & Svar

 

Nogle gange har man brug for lidt hjælp …. Og vi vil rigtig gerne hjælpe dig! Du kan kontakte vores kundeservice på email, ved at klikke her 

1. Sådan handler du på Randersshoppen.dk

For at foretage et køb på Randersshoppen.dk skal du igennem 5 simple trin: 

  1. Find den eller de varer du ønsker, og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen
  2. Indtast dine personlige oplysninger
  3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
  4. Godkend vores handelsbetingelser
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet


2. Levering

 

Hvornår modtager jeg min varer?
Lagervarer vil du modtage inden for 1 - 4 hverdage.
Fjernlagervarer vil du modtage inden for 3 - 6 hverdage.

Vi arbejder altid på at sende dine vare hurtigst muligt så du kan opleve at fjernlagervarer kan leveres hurtigere. 

 

Kan jeg vælge en anden leveringsadresse.
Hos Randersshoppen.dk bliver din pakke sendt med GLS til en pakkeshop nær dig. Du kan frit vælge en af GLS' over 1300 pakkeshops. Hvis du har en erhvervsadresse kan du vælge at få sendt direkte til den. 



Hvad koster fragten?
Levering med GLS til nærmeste pakkeshop koster 49 DKK.


Mit produkt er kommet, men er transportskadet. Hvad skal jeg gøre?
Er dit produkt transportskadet skal du hurtigst muligt tage kontakt til vores kundeservice på [email protected]. Du bedes vedhæfte billede af varen. 

 

3. Returnering

Hvordan returnerer jeg en varer købt hos Randersshoppen.dk?
Det er vigtigt, at du kontakter du den pågælende virksomhed hvor du har lagt din bestilling, så i kan aftale yderligere omkring returprocessen.



Kan jeg få pengene retur for en varer købt hos Randersshoppen.dk?
Du har altid 14 dages fuld returret. 


V gør opmærksom på følgende:


Hvor længe er de gældende priser på Randersshoppen.dk aktuelle?
Butikkerne går løbende ind og redigerer produkter og priser, hvorfor varens pris kan varierer fra dag til dag. Det øjeblik du bestiller en vare, vil den blive solgt til den anførte pris ved betalingstidspunktet, også selvom prisen evt. efterfølgende bliver ændret. Der tages forbehold for trykfejl, lagerstyringsfejl og prisfejl.




Bemærk venligst at Randersshoppen.dk ikke betaler fragten ved returnering af varer. Du skal kontakte den virksomhed
hvor du har lagt din bestilling - Find butikken her

 

 

6. Tekniske drillerier

Hvad er cookies? Og hvad sker der, når jeg siger ja til dem?
En cookie er en smart, elektronisk huskekage i din computer, der kan huske, hvad du har skrevet og klikket på inde på det enkelte site. På Randersshoppen.dk bruger vi det blandt andet til at lagre dit brugernavn. Cookies gør det enkelt og hurtigt for vores kunder at handle hos os ved at analysere den måde, du navigerer rundt på hjemmesiden. Bare rolig, det er ikke farligt, men hvis du vil slette dine cookies, kan du i Internet Explorer vælge ’funktioner’ i menuen, derefter ’internetindstillinger’ og til sidst ’slet cookies’.

 

7. Betaling

Hvordan kan jeg betale når jeg handler på Randersshoppen.dk
Hos Randersshoppen.dk tager vi imod størstedelen af de populære plastikkort. Visa/Dankort, Visa Electron, Mastercard eller Maestro, Paypal, Mobilepay og VIABILL – det er helt op til dig. Alle betalinger bliver kørt igennem Pensopay som er https-sikret. Det betyder at alle dine informationer ikke kan ses og er krypteret.

 

8. Handelsbetingelser

Jeg har et spørgsmål til handelsbetingelserne – hvor finder jeg dem?
Det var et af de nemme spørgsmål - de ligger lige her.

 

Nyhedsbrev

Hvordan afmelder jeg mig jeres nyhedsbrev?

Næste gang du modtager et nyhedsbrev går du helt ned i bunden og klikker på linket ’Frameld nyhedsbrevet’. Men ER du nu helt sikker på, at du vil gå glip af vores spændende nyheder ...?
 

Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål – hvad gør jeg?
Intet problem. Kontakt os på e-mail [email protected] og vi vil besvare dig hurtigst muligt.