Returnering

 

Har du lavet en fejlbestilling eller var det ikke det rigtige produkt du har fået bestilt…. Så lad os hjælpe dig!

Vi gør opmærksom på at vi op Randersshoppen.dk ikke modtager returneringer, men altid vil besvare henvendelser på mail indenfor 24 timer fra vi har modtaget din henvendelse og såfremt det drejer sig om produktspecifik henvendelse  eller fejl og mangler, bedes du kontakte den pågældende virksomhed hvor bestillingen er lagt. Du finder butikken under menupunktet "Virksomheder"


1. Hvordan returnerer jeg mit produkt?

Randersshoppen.dk, modtager vi IKKE returneringer. Derfor beder vi dig henvende dig til den pågældende Virksomheden hvor bestillingen er lagt, så du kan få afklaret dit ønske. Hvis du har modtaget produktet, og ønsker at returnere det, skal du kontakte Virksomheden hvor bestillingen er lagt og aftale yderligere om returnering

Vi gør opmærksom på at køber bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering, og hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, herunder som følge af forkert håndtering af varen. 
Varen bedes returneret i original emballage. Manglende eller beskadiget original emballage medfører oftest en forringelse af varens handelsværdi. Køber hæfter selv for omkostninger i forbindelse med returnering af varer.

Varen skal sendes til adressen Virksomheden hvor bestillingen er lagt. Der skal vedlægges kopi af fakturaen. Når Virksomheden hvor bestillingen er lagt har modtaget din returvare, gør vi virksomheden, Randersshoppen.dk opmærksom på at de har fået en bestilling retur og pengene skal refunderes . Er det en alm. returvare sag, som er inden for fristen, vil du få refunderet beløbet til din konto. 

Er det en returvare grundet fejl og mangler vil den pågældende Virksomheden hvor bestillingen er lagt tage stilling til det videreforløb. Randersshoppen.dk refundere beløbet når der er fundet en løsning imellem køber og virksomheden.

Det er virksomheden hvor bestillingen er lagt der har ansvaret for din bestilling bliver sendt. Oplever du problemer med din forsendelse skal du kontakte virksomheden som du har bestilt produktet fra.

Du kan se på din kvittering ud fra produktet, hvem virksomheden er. Derudover kan du på produktets underside se navnet på den virksomhed der står bag produktet. Skulle du mod forventning have problemer med at få kontakt til virksomheden, så er du naturligvis meget velkommen til at kontakte Randersshoppen.dk  på følgende information:

Mail: [email protected] 
Telefon: 7174 7971

I tilfælde af spørgsmål omkring returnering er du naturligvis altid velkommen til at kontakte vores support. Skriv til [email protected]

Du kan vælge at udfylde nedenstående formular, som vil blive sendt til Randersshoppen.dk - Dog skal du være opmærksom på at den videresendes derfra til den Virksomheden hvor bestillingen er lagt som efterfølgende vil kontakte dig vedr. det videre forløb. 

* Skal udfyldes